Saya mengalu-alukan cadangan karya penulis baharu dan berpengalaman. E-melkan sinopsis novel anda ke amir@galeriilmu.com

Rabu, 21 Ogos 2013

Ulasan Cikgu Zayu Berkenaan E-book 7RKDE

7hb Ogos 2013

ALHAMDULILLAH dengan keizinan-Nya saya telah ulang baca e-book '7 Rahsia Karya Diterima Editor' ini sebanyak tiga kali. Nampaknya sentuhan saudara sahabat saya Tuan Amir Abd Hamid @ Resha Hamzah tidak mengecewakan saya.

Saya pernah membeli beberapa buah buku dan e-book panduan penulisan, dan e-book '7 Rahsia Karya Diterima Editor' ini memberikan pendekatan berbeza kerana ia ditulis oleh seorang editor. Malah beliau berpengalaman menerima pelbagai ragam 'proposal' dan manuskrip daripada penulis dan bakal penulis.

               Nak terima atau tolak?

               Persoalan yang sentiasa berlegar-legar di kepala seorang editor.

               Mungkin persoalan ini tidak bermain-main lagi di fikiran seorang editor apabila menerima 'proposal' dan manuskrip tuan-tuan yang membaca e-book ini.

               Sejujurnya saya mengesyorkan tuan-tuan yang berminat untuk menghantar hasil karya ke syarikat penerbitan, sila dapatkan e-book panduan ini kerana ia bakal memudahkan proses penulisan kita. Insya-Allah.

               Kebanyakan perkara-perkara yang selama ini kita tidak ambil tahu atau tidak tahu, ditulis di dalam e-book panduan ini.

               Terima kasih dan sekalung tahniah buat Tuan Amir yang berusaha keras menghasilkan e-book '7 Rahsia Karya Diterima Editor' ini.

               Semoga tuan-tuan juga peroleh manfaat.

               Jazakallahu khairan.

Yang Faqir

 Wan Zayuhisham Wan Yusoff @ Zayu Hisham

 29 Ramadan 1434H


ilhamwan.blogspot.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan