Saya mengalu-alukan cadangan karya penulis baharu dan berpengalaman. E-melkan sinopsis novel anda ke amir@galeriilmu.com

Isnin, 4 November 2013

Bengkel Short Film Patuh Syariah Tuan Zabidi Mohamed

 Saksikan short film untuk peserta daripada Tuan Zabidi Mohamed

 Pada sabtu 02 November 2013 yang lalu, tim Novel Dakwah sempat mengikuti bengkel short film patuh syariah kendalian Tuan Zabidi Mohamed yang merupakan pengarah drama terkenal di Malaysia.

Berikut adalah ulasan beliau yang saya ambil daripada halama facebook GALERI ILMU SDN BHD.

Selepas bengkel short film patuh syariah kendalian saya di BERNAMA semalam, para penulis novel di bawah naungan Galeri Ilmu Sdn Bhd telah bergabung tenaga berlakon dalam menghasilkan short film pertama mereka. Short film ini adalah berdasarkan novel SAYA TUNGGU AWAK tulisan Bonda Nor . Malah untuk short film ini skripnya telah ditulis oleh Bonda Nor sendiri. Malah dia juga yang telah menjadi Pengarahnya. Latif Eidrusi dari Singapura bertindak sebagai DOP dan akan diedit oleh Iwan Reaz Ridzuan Ghazali.

Hari ini mereka sambung shooting di Tasik Titiwangsa.

Tahniah pada semua novelist Galeri Ilmu Sdn Bhd yang telah bergotong royong dalam usaha penghasilan short film SAYA TUNGGU AWAK ini.

Bonda Nor dan penulis Galeri Ilmu

Bersama peserta lelaki

Semua bersemangat menghasilkan short film selepas ini

Tiada ulasan:

Catat Ulasan